Istaknuti post

Rani doručak, odnosno gutanje sperme

četvrtak, 19. siječnja 2017.

Lizala sam prljave gaćice svoje prijateljice

Obzirom da je Zoki otputovao i pretpostavljala sam kako ga neće biti 4-5 dana odlučila sam malo zatulumariti. U stvari nisam ništa posebno planirala i već isti dan kada je Zoki otputovao posjetila sam svoj stari kvart gdje sam i odrasla. Srela sam se sa jednom od svojih prijateljica Alisom. Alisa živi u zgradi preko puta zgrade u kojoj sam ja živjela. Inače ona je Romkinja. Roditelji su joj se bavili, a i još se bave, trgovinom tekstilne robe. Imaju dva ili tri štanda na tržnicama u gradu gdje prodaju robu. Znam da su svojevremeno često putovali u Tursku odakle su donosili robu koju bi potom ovdje prodavali na veliko i malo.


Ne znam tko kakve predrasude o Romima ima no ja s Alisom i njeznim roditeljima imam samo dobra iskustva. Bez obzira što mnogi kada se spomenu Romi odmah pomisle na prljave potleušice i sklepane, neuredne, barake u kojima žive. Na ljude koji se bave skupljanjem starog željeza, prevarama i krađama, no Alisa i njezina obitelj uopće nisu bili takvi. Bili su uredni, pristojni a stan im je odisao čistoćom i prilikom ulaska u njega obvezno se moralo izuti cipele.


Sama Alisa je prilično otkvačena cura koja voli zabave i tulumarenja. Zahvaljujući roditeljima ne oskudijeva u novcu i lijepo se odijeva. A ja sam zahvaljujući toj maloj cigančici upoznala dosta drugih Romkinja sličnih njoj. Neke od njih bile su starije od nas ali to nam nije predstavljalo nikakav problem. S njom sam odlazila u kafiće i klubove gdje su uglavnom sve te njezine prijateljice i poznanice izlazile i bili su to ludi provodi.


Na jednom partiju u stanu kod jedne od tih Romkinja cure su se prilično napile i tada sam vidjela dvije cure koje su se međusobno strasno ljubile u usta što me uistinu napalilo. Obzirom da su Alisini roditelji često putovali, bilo po robu, ili bi ljeti obitavali na moru, gdje su također prodavali robu, nije bila rijetkost da prespavam kod nje u stanu. Od onog trenutka kada sam vidjela dvije Romkinje kako se ljube ja sam sve češće maštala o tome kako se ljubim i mazim s Alisom. A onda se dogodilo...


Bile smo kod nje u stanu gdje sam trebala i prenoćiti i pričale smo o svemu i svačemu pa sam između ostaloga spomenula one dvije cure koje su jedna drugoj gurale jezik u usta. Ležale smo na krevetu jedna pored druge i nakon što sam spomenula ljubljenje i priznala kako me to uzbudilo Alisa me pitala:
-Hoćeš li da se i nas dvije malo ljubimo?-


Zacrvenjela sam se u licu jer imala sam osjećaj kako mi je Alisa pročitala misli i maštanja. I prije nego sam stigla bilo što odgovoriti ona je svoje usne priljubila uz moje i lagano mi ugurala svoj vlažni jezik u usta. Na trenutak sam se ukočila dok je ona svojim jezikom kružila po unutarnjem dijelu mojih usana. Uzbuđenje koje sam tada osjetila nemoguće je opisati. Zagrlila sam je i naši jezici su se krenuli ispreplitati. Gurnula mi je ruku u gaćice i dok me ljubila u usta prstom je draškala moj klitoris.


Jezikom mi je obradila pičkicu kako mi je valjda nikada ni jedan muškarac nije. Orgazmi su me tresli poput strujnih udara. Bilo je očito kako joj to nije prvi put da liže drugu djevojku. Naravno, i ja sam polizala njenu pičkicu. Nakon toga s tim igricama nastavile smo i prakticirale ih svaki puta kada joj roditelja ne bi bilo doma. Čak sam jednom sudjelovala i u grupnom lezbijskom orgijanju u kući jedne njezine rodice.


Naša druženja takve vrste nisu predugo trajale. Alisa je našla dečka za kojeg se ozbiljno vezala i koji je bio dosta stariji od nje. Poslije sam se i ja odselila i više se nismo ni viđale a ni čule sve do trenutka kada smo se eto nakon dosta vremena našle u kvartu i otišle na kavu. Tako sam saznala da više i nije s onim starijim dečkom i opet je slobodna. Dogovorile smo se da se nađemo sutradan i odemo negdje u provod.


Našle smo se u jednom kafiću u centru grada gdje smo popile piće nakon čega smo otišle u kino a nakon kina otišle smo u jedan noćni klub. Zabavljale smo se do nekih četiri sata ujutro nakon čega sam joj predložila da odemo u moj stan na što je ona i pristala. Po dolasku u stan zajedno smo se tuširale, malo mazile i ljubakale. Nakon toga završile smo u krevetu gdje smo jedna drugoj jezicima temeljito istražile sve otvore na tijelima.


Kasno poslije podne posudila sam joj svoje čisto donje rublje i nešto čiste odjeće kako bi otišla u svoj stan. Obećala je kako će navečer opet doći i vratiti mi moju odjeću a ja sam rekla kako ću za to vrijeme u perilicu rublja staviti i oprati njezino rublje i odjeću.


No bila sam previše umorna i iscrpljena pa sam to pranje odgodila za sutradan. Prošla je već ponoć a Alise nije bilo niti mi se javljala na mobitel. Mislila sam kako ni neće doći. No došla je i to ne sama. Sa sobom je dovela još dvije prijateljice također Romkinje. Kako su rekle bile su na nekom tulumu a Alisa od glasne glazbe nije čula zvonjavu mobitela. Bile su prilično pijane i dobro raspoložene. Alisa je kazala kako su zabavu morale prekinuti jer su susjedi zvali policiju zbog buke pa su onda odlučile doći k meni.


Nastavila sam s njima piti jer su sa sobom donijele bocu žestokog pića. I onda je opet krenula razuzdana zabava. Počelo je tako što su se dvije Alisine prijateljice počele hrvati po podu sobe i jedna drugu svlačiti. Ona koja je bila jača do kraja je svukla ovu slabiju i ostavila je posve golu na podu sobe. Potom se bacila na mene. Definitivno nisam imala nikakve šanse protiv te rabijatne ciganke i doskora sam i ja bila posve gola.


To kao da je bio znak za njih sve tri jer pijane i napaljene doslovce su se bacile na mene. I dok mi je jedna sjedila na ustima i vrteći guzom nabijala mi svoju pičku u usta, Alisa mi je gnječila sise, natezala, ljubila i grizla bradavice, a treća mi je jezikom i prstima istraživala unutrašnjost pičkice i šupka. Nakon kraćeg predaha dvije po dvije otišle smo na tuširanje. Ostatak noći provela sam u krevetu s Alisom dok su se ostale dvije nastavile zabavljati na kauču u dnevnoj sobi.


Dugo smo spavale i nakon buđenja odlučile smo otići na pizzu. Želja mi je bila vratiti se u stan ali njih tri doslovno su me natjerale da odem s njima. Završile smo u nekom kafiću na kraju grada. U stvari to je bio nekakav prostor koji je danju radio kao kafić a nakon 23 sata je bio noćni klub u kojem su treštali narodnjaci. Tamo sam ostala gotovo do dva sata iza ponoći nakon čega sam nazvala taksi i vratila se u svoj stan.


Posve iscrpljena čvrsto sam zaspala ostavivši stan u totalnom neredu. Iz sna me probudio nitko drugi do Zoki. Nisam očekivala da će se vratiti i mislila sam kako ga neće biti barem još dan ili dva. Zoki je stajao iznad kreveta a s kažiprsta njegove ruke visjele su ženske gaćice. Bile su to Alisine gaćice.

-Vidim da je ovdje bilo prilično veselo.- Rekao je.
Zoki inače nije volio nered u stanu a posebno nije volio pronalaziti moje nošene gaćice razbacane svuda po stanu. No o tome sam već ranije pisala. Rekla sam mu kako su to gaćice moje prijateljice Alise a on se samo zlurado nasmijao. Sjela sam na rub kreveta i gledala ga sluteći da je opet smislio neku psinu. Bila sam u pravu. Pružio mi je gaćice rekavši:
-Sad ih poliži... I to temeljito da si ih polizala.-


Uzevši gaćice u ruke shvatila sam da nisu samo umrljane sokovima Alisine pičke već na njima ima i svježe izdrkane sperme. Dakle Zoki je ušao u stan i osim što je uočio nered, pronašao je i odnbačene i prljave gaćice. Dok sam ja još spavala ne znajući da je on u stanu on se izdrkao na Alisine gaćice i tek onda me odlučio probuditi. I što mi je preostalo nego ga poslušati. Uistinu sam temeljito polizala Alisine gaćice pokupivši jezikom i svu spermu koja se na njima nalazila.


Nakon lizanja gaćica rekao mi je neka se odem istuširati a on će skuhati kavu. Slutila sam kako bi mi opet mogao u kavu servirati, umjesto šlaga, svoju spermu. No ovaj put nije bilo tako. Pustio me da u miru popijem kavu ali tijekom ispijanja kave odžao mi je lekciju o tome kako mrzi moju neurednost i kako će me zbog toga morati žešće kazniti. Dodao je kako više ne želi da u stanu organiziram bilo kakve tulume. Obećala sam kako se to više neće ponoviti. Bila sam sretna što se nije propitkivao o detaljima zabave u stanu.


Iako je rekao kako nema previše vremena i da će navratiti navečer, a do tada moram srediti stan, ipak je pronašao toliko vremena da moje gaćice, koje je također pronašao odbačene pored kreveta, navuče preko moga lica pa se još jednom izdrkao zalivši spermom gaćice i dijelom mene po licu. Potom sam te prljave, i spermom zalijane, gaćice morala odjenuti na sebe. Na te gaćice odjenula sam traperice, pa gore majicu i jaknu jer želio je da s njim odem u obližnju trgovinu gdje je kupio nešto namirnica od kojih sam mu trebala spraviti večeru.

Nema komentara:

Objavi komentar